Monday, April 23, 2007

Förlåt...

Jag vet att jag har varit en mycket dålig bloggare sedan jag startade denna blogg. Men jag hoppas att min enorma läsarskara ska ha överseende med detta! :)

Nu ska det bli ändring med bloggandet hade jag tänkt, ett litet meddelande till min omvärld ska jag väl ändå lyckas prestera?

Igår, innan jag somnade, hade jag så mycket planer på vad jag skulle hitta på idag, men tyvärr har det blivit en sån dag där jag bara fått en liten del gjort... Nåja, dagen är ju inte slut än. Jag steg upp lite sent och fick ägna mig åt kattmat, kattlåda och diskmaskin en stund. Tränade en timme och smet sedan iväg på en gästföreläsning med Ph. D Gorg Milla med temat "Branding of the Self". En mycket intressant föreläsning om hur man ska kunna marknadsföra sig på bästa sätt inför andra. Visste ni t.ex att muntlig kommunikation endast utgör 6% av vår kommunikation mot andra människor?

Jag missade halva föreläsning för att jag var tvungen att flänga iväg igen, den här gången på kollegiemöte på LundaEkonomerna. Som blivande näringslivsansvarig kan det vara bra att bekanta sig med nya och gamla ansikten litegrann.

Nu ska jag försöka ägna några timmar åt kommunikationsböckerna...

Ha en skön kväll min(a) kär(a) läsare :)

No comments: