Thursday, April 26, 2007

Drottningen och jag...

En härlig dag med härligt väder. Vad jag inte förstår är hur alla redan har lyckats bli brunbrända om benen, mina ben ger ju bara ännu en anledning att använda solglasögon...

Idag har jag strosat runt på stan och ätit två uppsättningar glass, en på stortorget och en i stadsparken. Vid ingången till stadsparken mötte K. och jag drottning Silvia och SÄPO som också var ute och spankulerade i det vackra vädret.

Ikväll måste jag köra stenhård e-mail-marknadsföring av Fadderiet inför hösten. Jag är på jakt efter 180 faddrar som vill ta hand om det tusental internationella studenter som kommer till Lund den 20 augusti. (www.lu.se/fadder)

1 comment:

Anonymous said...

Ooooh, det är ju nästan lika coolt som Frank Iero och jag... eller kanske inte :P